» Zasady wysyłki

Nasi Dostawcy



Kontakt

  • Kontakt, Zamówienia, Sprawdzanie dostepności surowca i cen.

    Skład Opału
    Torowa 1a
    59-800 LUBAŃ ŚLĄSKI
    tel. (075) 646 13 50
    tel./fax (075) 722 22 02
    e-mail : biuro@janarluban.pl

    Skład Opału Lwówek Śląski
    ul. Dworcowa (przy dworcu PKS)
    59-600 Lwówek Śląski
    tel. (075) 735 25 54
    NIP: 613-000-24-89
  • E-mail:biuro@janarluban.pl
  • Telefon668 022 446
  • Fax75 722 22 02
  • Godziny działania sklepucodziennie 7.00 - 16.00, w soboty 10.00 - 14.00

Zasady wysyłki

                                                                       DOSTAWA


Towar dostarczany jest na paletach o wymiarach 120x100x180 (40 worków po 25kg łącznie 1tona)

Planowany termin realizacji oraz dostawy wynosi od 2-7 dni roboczych.

Dostarczamy towar od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

Palety - cena wliczona jest w wartość towaru. Paleta nie podlega zwrotowi.

W momencie przyjęcia towaru Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Od tej pory towar staje się własnością Klienta.

Kurierzy dokonają u Państwa rozładunku zakupionego u nas towaru przy pomocy samochodu wyposażonego w windę

Do miejsca wydania towaru musi prowadzić droga utwardzona,  umożliwiająca swobodny wjazd i wyjazd oraz rozładunek samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony.

Kurier nie wnosi opału do piwnicy ani garażu oraz do żadnych pomieszczeń gospodarczych.

Kupujący zobowiązany jest do obecności pod wskazanym adresem w uzgodnionym

terminie doręczenia Towaru.

                                                                    REKLAMACJE

 

 Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

W momencie dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską, Kupujący powinien

sprawdzić stan przesyłki oraz czy dostarczone ilości worków są zgodne z ilością

zamawianą.

Reklamację należy zgłosić pisemnie, podając powód reklamowania Towaru.

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta

-  pisemnie na adres: ul. Torowa 1a, 59-800 Lubań

-  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@janarluban.pl

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

                                                                 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi na podstawie ustawy

z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.)

 

W przypadku odstąpienia od umowy Klient  ma  obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Zwrot środków pieniężnych  nastąpi przelewem na rachunek bankowy konsumenta.


Przejdź do strony głównej